وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

چگونگی اخذ جواز تاسیس در کرج

اخذ جواز تاسیس

چگونگی اخذ جواز تاسیس در کرج

یکی دیگر از خدمات مهم و تخصصی موسسه همای راستین میهن , اخذ جواز تاسیس در کرج می باشد در این متن درباره

چگونگی اخذ جواز تاسیس در کرج به صورت خلاصه توضیحاتی داده شده است.جواز تاسیس مجوزی قانونی می باشد که برای راه اندازی یک شرکت یا واحد صنعتی توسط وزارت صنایع و معادن  صادر می شود.

از همین رو اشخاص حقیقی و حقوقی که برای تاسیس یک واحد صنعتی اقدام می کنند بایستی قبل از تاسیس شرکت یا کارخانه و ... اقدام به اخذ جواز تاسیس نمایند به عبارت دیگر بدون داشتن جواز تاسیس نمی توان به صورت قانونی فعالیت اقتصادی انجام داد.

موسسه ثبتی همای راستین میهن در زمینه اخذ جواز تاسیس دارای تبحر و تخصص لازم می باشد به طوری که در کمترین زمان ممکن جواز تاسیس شما آماده می باشد و در فراغ بال می توانید فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایید.

مراحل اخذ جواز تاسیس

برای اخذ جواز تاسیس بایستی مراحلی را طی نمایید و مدارکی را نیز آماده نمایید تا براساس این مدارک وزارت صنایع و معادن , جواز تاسیس را صادر نماید به عبارتی دیگر جواز تاسیس براساس مدارک اشخاص حقیقی و حقوقی صادر می شود.البته ناگفته نماند که مدارک لازم برای اخذ جواز تاسیس براساس اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد و به صورت زیر است:

اشخاص حقیقی که متقاضی اخذ جواز تاسیس می باشند باید کپی شناسنامه و کارت ملی را به وزارت صنایع و معادن تحویل دهند.

اشخاص حقوقی (شرکت )که متقاضی اخذ جواز تاسیس می باشند باید کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت و آگهی تاسیس شرکت و آگهی آخرین تغییرات شرکت را به وزارت صنایع و معادن ارائه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.