وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل مجرب زن

وکیل مجرب زن

امروزه زنان در اکثر جوامع چه اجتماعات پیشرفته و چه در حال رشد توانسته اند به تناسب فرصت ها و توانایی ها جایگاه بالای اجتماعی خود را دریابند و صرفا نقش مصرف کنندگان را نداشته باشند امروزه این بینش بوجود آمده است که وکیل مجرب زن و مرد فرقی ندارد و توانایی فکری و ذهنی مردان و زنان برابر است و تبعیض جنسیتی تنها یک تفکر پوشالی و خالی از پیشینه علمی است. وکالت از مشاغل سخت و نیازمند تیزهوشی بالایی است که زنان توانسته اند در کنار مردان از این امتیاز بهره مند شوند و در عرصه وکالت بنحو شایسته ایی فعالیت نمایند.

اگر چه وکیل زن مجرب به تناسب تجارب و فعالیت علمی اش در تمام زمینه های حقوقی و کیفری از جمله خانواده آدمربایی سرقت قتل مواد مخدر میتواند قبول وکالت نماید لیکن برخی امور هستند که متقاضی ترجیح میدهد مسائل خصوصی خود را با وکیل مجرب زن در میان بگذارد و بعضا وکلای زن در بیان نظرات حقوقی و دفاعیات ظریف در محاکم موفق تر هستند.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل :

92 96 048 - 0912

وکیل حقوقی

وکیل حقوقی

موضوعات حقوقی و مدنی بسیار گسترده هستند و شاید به جرأت بتوان گفت تمام تعاملات مدنی میان افراد جامعه را با هر جایگاهی در بر میگیرد از رابطه زوجیت والد و فرزندی طلاق گرفته تا مالک و مستاجر وصیت شرکتها مشارکتهای مدنی خرید و فروش معاملات بلاعوض هبه و....را شامل میشود که این ها همگی به یک وکیل حقوقی برای بهتر پیش رفتن امور نیاز دارند. اگر در زمینه معاملات مدنی یا تعاملات حقوقی میان افراد اختلافی ایجاد شود مرجع صالح به رسیدگی دادگاههای حقوقی هستند که دادگاه حقوقی محل انجام تعهد دادگاه محل اقامتگاه خوانده دادگاه محل اقامتگاه زوجه و دادگاه محل وقوع ملک میتواند وارد رسیدگی شود.

برخی رفتارها هم عنوان مجرمانه دارد هم تبعات حقوقی برای مرتکب در پی دارد. مثلا اگر کسی مرتکب کلاهبرداری شود هم به مجازات حبس محکوم میشود و هم به رد مال به مالباخته. اگر هریک از طرفین به رای صادره از دادگاه حقوقی معترض باشد میتواند به دادگاه تجدید نظر استان اعتراض خود را ارائه دهد اما باید توجه داشت همه جرائم قابل اعتراض نیستند و دعاوی قابل تجدیدنظر در قانون آیین دادرسی مدنی تصریح شده است.

ادله اثبات دعوا در دعاوی حقوقی موضوعیت دارند اما در امور کیفری طریقیت دارند. ادله اثبات دعوا و قرائن و اماراتی که میتوان با آنها در دادگاه برای دعوای خود به دفاع پرداخت عبارتند از سوگند، شهادت شهود، اسناد کتبی اعم از عادی رسمی قضایی، نظر کارشناسی، گزارش ضابطین دادگستری که مورد وثوق مقام قضایی باشد و اقرار یا اعتراف خوانده یا متهم. خوانده در دعوای حقوقی کسی است که نسبت به او یک ادعای حقوقی مطرح شده است و متهم کسی است که شاکی یا مدعی العموم اورا در مظان اتهام قرارداده و یک ادعای کیفری مبنی برارتکاب یک رفتار مجرمانه علیه وی مطرح شده است.

برای مشاوره حقوقی با وکیل حقوقی در کرج و تهران و دیگر استان ها و داشتن یک وکیل خوب با ما تماس بگیرید.موسسه حقوقی هما با داشتن وکیل مجرب خانم نیز در امر حقوقی کیفری خانواده اعم از قتل اعدام کلاهبرداری طلاق توافقی طلاق حضانت سرقت در خدمت شما هموطنان در تمامی نقاط می باشد.

وکیل حقوقی، حقوقی، وکیل،وکیل حقوقی در کرج، وکیل کرج، وکیل خوب در کرج، موسسه حقوقی،

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 -021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


وکیل

وکیل

وکیل کسی است که در ازای اجرت یا بدون اجرت قبول میکند کاری را به نیابت از دیگری انجام دهد کسی که به دیگری وکالت میدهد موکل نامیده میشود و کسی که کار را انجام میدهد وکیل گفته میشود. وکالت یک عقد است که جز عقود جایز به شمار می آید عقد جایز عقدی است که هریک از طرفین هرزمان اراده کند میتواند آن را بهم بزند در مقابل عقد جایز عقد لازم قرار دارد. برای طرح دعوا یا پیگیری دعوا در محاکم قضایی فقط به کسی میتوان وکالت داد که بعنوان وکیل رسمی دادگستری دارای پروانه اشتغال به وکالت باشد.

حدود اختیارات وکیل دادگستری در قانون وکالت وایین دادرسی مدنی ذکر شده است وکیل در حکم امین است و نسبت به امور و اموالی که به او سپرده میشود امانت دار محسوب میگردد. وکیل نمی تواند اسرار موکل خود را افشأ نماید مگر با حکم قضایی. موسسه حقوقی هما نیز با وکیل کرج درخدمت شما میباشد تا امور مربوط به کیفری حقوقی خانواده را به خوبی برای شما به انجام برساند. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


طلاق زن

طلاق زن

طلاق حق زن نیست بلکه حق مرد است و مرد هروقت بخواهد میتواند با پرداخت حقوق مالی زوجه او را طلاق دهد اما زن میتواند ضمن عقد نکاح یا بموجب یک عقد وکالت مجزا با حق توکیل به غیر و بصورت بلاعزل از شوهر خود وکالت در طلاق بگیرد و بدون نیاز به حضور وی با مراجعه به دادگاه و اختیار نمودن یک وکیل رسمی دادگستری خود را مطلقه نماید. این مورد نیز نوعی وکالت توافقی است اما اگر وکالتی در کار نباشد و زن بخواهد مستقلا تقاضای طلاق دهد باید در ضمن دادخواست طلاق علت موجه و قانونی خودرا برای طلاق ذکر نماید و مستندات آنرا ابراز نماید.

از جمله این دلایل میتوان به اعتیاد شدید زوج به مواد مخدر یا روان گردان جنون بیماری های اعصاب و روان سو رفتار ضرب و جرح وغیره اشاره نمود. اما طلاق یکطرفه یا طلاق از طرف زن روند طولانی تر و پر پیچ و خمی دارد و برای طرح آن لازم است که متقاضی از مشاوره و حضور یک وکیل رسمی در طول رسیدگی به پرونده بهره مند شود چرا که امور حقوقی کاملا تخصصی بوده و با امور اداری معمول متفاوت است.

موسسه حقوقی هما با داشتن وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مجرب خانم در کرج و دیگر استان ها در خدمت هموطنان خود در زمینه طلاق ، لطاق توافقی، طلاق یکطرفه و... در خدمت شما می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل خوب در کرج با ما تماس بگیرید.

طلاق زن، طلاق از طرف زن، طلاق، طلاق یک طرفه،طلاق توافقی،وکیل طلاق،وکیل طلاق در کرج،وکیل طلاق از طرف زن،وکیل مجرب خانم،وکیل زن،

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری در کرج
برای دعاوی کیفری در کرج از جمله قتل سرقت کلاهبرداری و.... همواره می بایست یک وکیل کیفری در کرج داشته باشیم تا بتوانیم مسائل مربوط به این گونه مشکلات را براحتی برطرف کنیم. بعضی از جرایم مثل قتل از جرم های بزرگ هستند و برای رسیدگی به این جرائم می بایست راه حل ها و ایده های مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم بعضی از امور نیز جرایم جز جرم هایی هستند که جنحه گفته میشوند و در کوتاه ترین زمان میشود بررسی کنیم.

موسسه حقوقی هما با وکیل خوب در کرج در خدمت هموطنان عزیز می باشد تا شما بدون هیچ گونه مشکل و استرسی مسائل خود را به نتیجه برسانید.

وکیل کیفری در کرج،وکیل کیفری، کیفری،وکیل،قتل،اعدام،حبس ابد،وکیل خوب در کرج، وکیل خوب، موسسه حقوقی،وکیل کزج،وکیل زن در کرج


شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912