وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل در مهرشهر کرج

وکیل در مهرشهر کرج

وکیل در مهرشهر کرج

مهرشهر در کرج یکی از مناطق بزرگ در شهر کرج میباشد که به عنوان یک شهرک مسکونی که به صورت موازی در کنار اتوبان تهران کرج کشیده شده است. اگر محل سکونت و یا محل کارتان در مهرشهر است و به یک وکیل در مهرشهر کرج نیازمندید باید به اطلاع برسانم که معمولا برای مشاوره های حقوقی و استخدام وکیل و یا انعقاد قرارداد با وکیل پایه یک دادگستری بایستی به مرکز شهر کرج و جاییکه بیشتر وکلا آنجا هستند بیایید. وکیل در مهرشهر کرج خیلی زیاد نیستند و اگر بخواهید سریع و بدون دغدغه یک وکیل پایه یک داشته باشید می توانید از مجموعه موسسه حقوقی هما و وکلای برتر آن استفاده نمایید. داشتن وکیل مجرب زن یا مرد می تواند در روند پیشرفت پرونده حقوقی شما تاثیر مثبت داشته باشد و به دلیل اینکه نیاز به وکیل پایه یک خیلی بیشتر شده شما می توانید قبل از حضور در موسسه وقت مشاوره تنظیم نمایید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

وکیل زن مجرب

وکیل رسمی

مشاوره با وکیل

وکیل کیفری مجرب

ثبت موسسات

ثبت موسسه

ثبت موسسات

موسسات نیز همانند شرکتها برای انجام فعالیت های خود به صورت قانونی بایستی به ثبت برسند,برای ثبت موسسه

همانند شرکتها بایستی برخی اصول رعایت شود,موسسات معمولا به دودسته تجاری و غیر تجاری تقسیم می شوند,موسسه غیر تجاری برای رسیدن به اهداف غیر تجاری تاسیس می شوند,موسسات غیر تجاری فعالیت هایی غیر تجاری انجام می دهند,فعالیت هایی مانند:امور علمی,امور ادبی و خیریه .برای ثبت موسسه نیز بایستی به سازمان ثبت شرکتها مراجعه نمایید و مراحل ثبت را طی نمایید تا بتوانید موسسه خود را به ثبت برسانید.

موسسات غیر تجاری, مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده را دارا می باشند که هر یک از این مجمع ها وظایفی دارند, هیئت مدیره موسسه از بین شرکاء مجمع عمومی عادی یا خارج از مجمع انتخاب می شود.هیئت مدیره موسسه دارای اختیاراتی می باشد و مدیران موسسه نیز اختیار مطلق دارند, مدیریت یک موسسه دارای زمان مشخصی نمی باشد و به عبارتی یک مدیر به مدتی محدود یا نامحدود می تواند مدیریت موسسه را بر عهده بگیرد.

انواع موسسات

موسسات برای ثبت بایستی در دو دسته کلی موسسات قرار بگیرند تا بتوانند به ثبت برسند,البته ناگفته نماند که موسسات غیر تجاری نیز به دو دسته تقسیم می شوند,موسسات غیر تجاری انتفاعی و موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی.

موسسات غیر تجاری انتفاعی,نوعی از موسسات می باشد که  فعالیت های غیر تجاری انجام می دهد و اهدافی به غیر از جلب منافع و تقسیم سود بین اعضای خود دارند ,موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی نیز فعالیت های غیر تجاری انجام می دهند وهدفشان کسب منافع مالی و تقسیم این منافع بین اعضا خود یا غیر می باشد مانند کانون های فنی و حقوقی و غیره.

وکیل خانم

وکیل خانم

وکیل خانم

در بیشتر مواردی که پرونده خانواده و مسائل خانوادگی میباشد بیشتر وکیل خانم مد نظر موکلین عزیز است و دلیل آن است که موکل این فکر را در سر دارد که یک خانم یا زن بیهتر مشکلات خانه و خانواده را درک می کند و به آنها اهمیت میدهد و به قول معروف درکش از طلاق و جدایی زوج و زوجه بیشتر است. حال اگر شما وکیل خانم را برای دعاوی دیگر انتخای و استخدام وکیل کنید ضرر نخواهید کرد و دلیلش این است که دقت و اهمیت به کار خانم ها بیشتر از آقایان است. همچنین وقتی یک وکیل خانم برای پیگیری پرونده ها در محاکم قضایی دارید بهتر نتیجه خواهید گرفت و بخاطر پیگیری هایی که این شخص برای شما در مواقع مختلف و موقعیت های متفاوت انجام میدهد برای کار شما به نتیجه می رسد. هرچند داشتن وکیل آقا یا وکیل خانم تفاوتی در خیلی موارد را ندارد و برای بهتر نتیجه گیری باید وکیل مجرب را استخدام نمایید. برای مشاوره با وکیل خانم در استان تهران و البرز و کرج با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

وکیل زن مجرب

وکیل رسمی

مشاوره با وکیل

وکیل کیفری مجرب

وکیل کیفری مجرب

وکیل کیفری مجرب

وکیل کیفری مجرب

هرگاه به دنبال وکیل کیفری مجرب هستید احتمال اینکه یک مشکل کیفری برای شما به وجود آمده باشد زیاد است حالا یا شاکی هستید یا متشاکی که در هر صورت داشتن وکیل یک امری ضروری برای شما محسوب می شود. حال اگر وکیل کیفری مجرب باشد شما خیلی از کارهایی که باید خودتان انجام دهید به راحتی و درستی صورت میگیرد و نیازی نیست که شما به دنبال یک سری مواردی باشید که هم از آنها اطلاعات چندانی ندارید و هم اینکه وقت شما را خیلی بیشتر از وکیل پایه یک می گیرد. یک وکیل خوب تخصص و کار خویش را به خدمت میگیرد که پرونده ای که به وی سپرده شده است را به درستی پیش ببرد. در پرونده هایی نظیر قتل، مواد مخدر، جعل اسناد یا عنوا و ... که کیفری خوانده می شوند نداشتن وکیل خیلی برای نتیجه ممکن بد باشد و به نفعتان نباشد و توصیه ما این است که وکیل کیفری مجرب برای کارتان داشته باشید. برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک و همچنین وکیل کیفری مجرب در محدوده تهران و کرج با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

سازمان ثبت شرکتها

سازمان ثبت شرکتها

سازمان ثبت شرکتها

در حال حاضر موسسات بسیاری در زمینه های مرتبط با امور ثبتی فعالیت می کنند اکثر این موسسات از طرف

اشخاص حقیقی یا حقوقی وکیل می شوند و کارهای مربوط به ثبت شرکت,ثبت برند و سایر امور مربوط به ثبت را برای شخص انجام می دهند . پیگیری این امور نیز بر عهده وکلایی که در موسسات ثبت شرکت مشغول فعالیت می باشند است. یکی از این موسسات ,موسسه همای راستین میهن می باشد که در شهر کرج امور مرتبط به ثبت شرکت و سایر امور را انجام می دهد ,موسسه ثبت هما با بکارگیری کارشناسان حقوقی زبده و ماهر کلیه امور مربط به ثبت شرکت را انجام می دهد.

مهمترین سازمانی که شخص حقیقی و حقوقی برای ثبت شرکت به آن رفت و آمد می کند سازمان ثبت شرکتها می باشد به عبارتی دیگر برای ثبت شرکت بایستی به سازمان ثبت شرکتها مراجعه شود.در صورتی که شرکت مورد نظر بر طبق  قوانین اداره ثبت شرکتها مورد تایید کارشناسان مربوطه باشد به ثبت می رسد اما در صورتی که شرکتی با قوانین سازمان ثبت شرکتها مغایرت داشته باشد به ثبت نمی رسد.

قوانین سازمان ثبت شرکتها

یکی از مراحلی که برای ثبت شرکت بایستی انجام شود ارائه طرح توجیهی به سازمان ثبت شرکتها می باشد,طرح توجیهی یک دفترچه حدودا 60 الی 250برگی می باشد ,این دفترچه حاوی اطلاعاتی درباره شرکت یا موسسه ای که قصد ثبت آن را دارید می باشد ,اطلاعات اقتصادی,فنی و محاسبه مالی برای احداث واحد صنعتی و تولیدی یا خدماتی جزء اطلاعاتی می باشد که بایستی در طرح توجیهی قید شود,یکی از دلایل مهمی که طرح توجیهی تنظیم می شود بررسی دقیق طرح می باشد به عبارتی شخص حقیقی یاحقوقی قبل از ثبت شرکت با تنظیم طرح توجیهی می تواند تحلیل خوبی از طرح شرکت خود قبل از ثبت داشته باشد.طرح توجیهی بعد از آماده شدن به سازمان ثبت شرکتها ارائه می شود.