وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

ثبت موسسه در کرج

ثبت موسسه

ثبت موسسه در کرج

برای ثبت موسسه نیز همانند ثبت شرکت بایستی به موسسه هایی که در این زمینه  فعایت می کنند مراجعه شود

, موسسه همای راستین میهن در زمینه ی ثبت موسسه نیز دارای تخصص و تجربه کافی می باشد و وکلای این شرکت در حوزه ثبت موسسه در کرج تبحر بالایی دارند.در حال حاضر متقاضیان بسیاری برای ثبت شرکت اقدام می کنند و ثبت موسسه نیز همانند ثبت شرکت نیاز به شرایط و مدارکی دارد که در این مقاله به صورت مختصر بیان می شود.

انواع موسسات

یکی از انواع موسسات,موسسات غیر تجاری می باشد,موسسات غیر تجاری برای فعالیت ها و اموری مانند:علمی ,ادبی و امور خیریه تاسیس می شوند. تعداد شرکاء در این موسسات نباید کمتر از2 نفر باشد و شرکاء می توانند به هر میزان سرمایه متقبل شوند و محدودیتی در میزان سرمایه نیست.به طورکلی می توان موسسات غیر تجاری را به دو صورت زیر تقسیم کرد:

1-موسساتی که جلب منافع نمی کنند و هدفشان جلب و تقسیم منافع بین اعضا موسسه نمی باشد.

2-موسساتی که هدف آن ها جلب منافع و تقسیم منافع در بین اعضا موسسه می باشد, مانند:موسسات فنی و کانون های فنی یا حقوقی

مدارک ثبت موسسه

برای ثبت موسسات نیز همانند ثبت شرکت بایستی به اداره ثبت شرکت ها مراجعه شود و مدارک مورد نیاز باید تهیه شود, برای ثبت موسسه بایستی اظهارنامه و در صورت سپردن مراحل ثبت موسسه به وکیل باید وکالت نامه نیز همراه اظهارنامه باشد.
دو نسخه اساسنامه و امضا تمام صفحات آن توسط شرکا موسسه , صورت مجلس مجمع عمومی موسس مبنی بر انتخاب هیئت مدیره و معرفی صاحبان امضا, رسید پرداخت حق الثبت و فتوکپی شناسنامه شرکا از دیگر موارد لازم در ثبت موسسه می باشد.
موسسات دارای مجمع عمومی عادی و فوق العاده نیز می باشند که هر کدام وظایفی دارند.هیئت مدیره موسسه می تواند در مجمع عمومی عادی از بین شرکا یا غیر از شرکا انتخاب گردد و مدیران موسسه می توانند به صورت محدود یا نامحدود مدیریت موسسه را بر عهده داشته باشد.درجلسات موسسه بایستی اکثر اعضای موسسه حضور داشته باشند.

وکیل باتجربه کرج

وکیل با تجربه کرج

وکیل با تجربه کرج

اگر در کرج یا استان البرز زندگی می کنید ویا مشکل حقوقی کیفری خانواده طلاق ملک و املاک و یا معامله یا خرید و فروش یا هر مشکل دیگر در اینجا برایتان پیش آمده است داشتن وکیل با تجربه کرج خیلی میتواند به حل مشکلات دادگاهی دادسرا یا شورای حل اختلاف به شما کمک خواهد کرد. در نظر داشته باشید یک وکیل با تجربه کرج در راستای تحقق اهدافتان شما را یاری میکند و با تخصص و تجربه ای که دارد می تواند مشاوره حقوقی عالی به شما ارائه دهد. در هر کجای ایران عزیز باشید و در تهران و کرج وکیل با تجربه کرج لازم داشته باشید در خدمت شما هستیم.

09129401482 - 09120570475 - 02632203370

وکیل در فردیس کرج

جستجوی وکیل در کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل وصول مطالبات

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک

همه یا بهتر باید گفت بیشتر افرادی که مشکلات حقوقی ، کیفری، خانواده، ملک و املاک، چک و سفته، وصول مطالبات ، مشکلات مالک و مستاجر، یا خریدار و فروشنده رو دارند سعی بر آن دارند که وکیل پایه یک دادگستری را برا آن کار انتخاب نمایند تا رسیدن به نتیجه مطلوبشان سریعتر و مطمئن تر اتفاق بیافتد.

در هر صورت بر همان چیز پوشیده ای نیست که داشتن وکیل پایه یک دادگستری در البرز تهران و کرج کاری سخت و دشوار نیست اما یافتن وکیل خوب در تهران یا کرج را شاید بتوان گفت کار سختی است و وکیل پایه یک دارای خصوصیاتی بارز برای یک وکیل مجرب زن یا مرد و همچنین باتجربه و پتانسیل کار مورد نظر باشد. در دفتر وکالت و موسسه حقوقی هما که در تهران و کرج شعبه دارد می توان این مفاهیم را یافت. با ما تماس بگیرید.

09129401482 - 09120570475 - 02632203370

وکیل در فردیس کرج

جستجوی وکیل در کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل وصول مطالبات

وکیل در محمدشهر

وکیل در محمدشهر

وکیل در محمدشهر

محمدشهر یکی از مناطق پرجمعیت و شهرهای شهرستان کرج می باشد که بیشتر وکلایی که مشغول خدمت به همشهریان هستند در کرج به فعالیت خود ادامه می دهند و شما اگر نیاز به وکیل در محمدشهر کرج دارید با موسسه حقوقی در کرج مراجعه کنید یا با شماره های ذیل تماس بگیرید تا بتوانید برای نیاز شما یعنی وکیل در محمدشهر کرج بتوانید خدماتی را ارائه دهیم.

البته خیلی از بخش های دیگر مثل ماهدشت مرد آباد و همچنین شهر اشتهارد نیز می توانند از مزایای وکیل در محمدشهر کرج استفاده نمایند. هرچند داشتن یک وکیل خوب پایه یک دادگستری خیلی می تواند در نتیجه پرونده موثر باشد اما داشتن یک مشاوره حقوقی حضوری خیلی به تصمیم گیری کمک خواهد کرد.

09129401482 - 09120570475 - 02632203370

وکیل در فردیس کرج

جستجوی وکیل در کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل وصول مطالبات

وکیل عالی در کرج

وکیل عالی در کرج

وکیل عالی در کرج

اگر به دنبال یک وکیل عالی در کرج هستید و راه و روش و چگونگی یافتن او را نمی دانید باید به شما این نوید را بدهم که میتوانید با حضور در موسسه حقوقی هما و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در این مجموعه به این مطلب پی خواهید برد که پیدا کردن وکیل عالی در کرج خیلی هم کاری سخت و دشواری نیست .

برای اینکار تنها کافیست آیتم های یک وکیل عالی در کرج را بدانید یا آنها را از یک شخص که توانایی تشخیص اینگونه موارد را دارد بپرسید. مجموعه هما این کار را خیلی ساده تر کرده است و بصورت یک میانبر با توجه به توانایی ها، تجربه و تخصص و همچنین خصوصیات فردی وکیل هایی که در موسسه مشغول بکار هستند یک وکیل عالی در کرج را برای کار شما در نظر خواهد گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل در کرج 02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

جستجوی وکیل در کرج