وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل پایه یک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09120489692

اخذ کد اقتصادی در کرج

اخذ کد اقتصادی

اخذ کد اقتصادی در کرج

در جوامع امروزی انواع مختلف  فعالیت های اقتصادی انجام می شود, تمامی شرکت ها یا افراد حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت های اقتصادی

خود نیاز به کد اقتصادی دارند. دولت برای جلوگیری از فعالیت های غیر قانونی و حمایت از مصرف کنندگان و پرداخت مالیات صاحبان تجارت ,تمامی اشخاص فعال در حوزه ی اقتصادی و تجارت را مستلزم به اخذ کد اقتصادی نموده است. برای کسب مجوز درانجام فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از رقابت های ناسالم بایستی کد اقتصادی را اخذ نمود.برای اخذ کد اقتصادی و فراهم آوردن شرایط و مدارک آن بایستی به موسسات معتبر در زمینه اخذ کد اقتصادی مراجعه شود. موسسه همای راستین میهن در این زمینه دارای تجربه و تخصص می باشد و متقاضیان اخذ کد اقتصادی در کرج می توانند برای راهنمایی و مشاوره و سپردن پیگیری های اخذ کد اقتصادی خود به موسسه همای راستین میهن مراجعه کنند.

مزایای اخذ کد اقتصادی

کد اقتصادی ,کدی می باشد  که بر طبق قانون در سال 1373 تمامی اشخاصی که به فعالیت های تولیدی و خدماتی در زمینه های اقتصادی فعال می باشند بایستی دریافت نمایند, به عبارت دیگر کد اقتصادی بایستی بر روی فاکتورهای خرید و فروش درج شود و لازمه ی درج کد اقتصادی بر روی فاکتورها به دست آوردن مقدار دقیق مالیات می باشد و سازمان امور مالیاتی کشور می تواند تمامی دفاتر حقوقی, صورتحساب ها و فاکتورها را به آسانی بررسی کند. یکی دیگر ازمزایای اخذ کد اقتصادی کسب مجوز برای انجام فعالیت های اقتصادی می باشد به عبارت دیگر می توان گفت بر طبق قانون وزارت اقتصاد و دارایی بدون داشتن کد اقتصادی نمی توان به طور قانونی به کسب و کار و تجارت پرداخت. به غیر ازکارت بازرگانی دریافت کد اقتصادی نیز لازمه ی فعالیت های اقتصادی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی

تمامی اشخاصی که در زمینه های تولیدی، واردات و صادرات، توزیع کالا و کارهای خدماتی فعالیت دارند و دارای پروانه کسب و کار می باشند, بایستی برای اخذ کد اقتصادی اقدام کنند و مدارک زیر را تهیه و به اداره دارائی مراجعه نمایند.
1- کپی شناسنامه و کارت ملی تمام اعضای هیئت مدیره
2-تکمیل فرمهای مربوطه
3-دریافت دفترچه و تکمیل آن
4-کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبتی(2 نسخه)
5-کپی اساسنامه شرکت
6-کپی اظهارنامه شرکت
7-کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن
8- کپی پروانه بهره برداری یا مجوز تاسیس شرکت
9- کپی سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت یا در صورت استیجاری بودن,کپی اجاره نامه
10- نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت شرکت در دبیرخانه
11- پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.